Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

miercuri, 9 septembrie 2009

Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." S.A. - partener european

Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. este administratorul infrastructurii feroviare publice din Romania. Prin strategia de dezvoltare pe care o promoveaza, "C.F.R." - S.A. si-a propus ca principale actiuni dezvoltarea si modernizarea infrastructurii feroviare in concordanta cu standardele internationale ale momentului. Astfel se vor asigura compatibilitatea si interoperabilitatea cailor ferate romane cu sistemul european de transport feroviar. Pentru "C.F.R." - S.A., anul 2001 a constituit momentul demararii proiectelor cuprinse in strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare elaborata de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei. Aceasta strategie este orientata pe multiple directii de dezvoltare concretizate in trei programe majore: programul de intretinere a liniilor si a lucrarilor de arta, programul de modernizare a instalatiilor de semnalizare si electrificare si programul de modernizare a liniilor si terasamentelor de cale ferata. Programul de reparatii capitale si de modernizare a infrastructurii este cel mai important capitol al strategiei, deoarece integrarea in Uniunea Europeana presupune alinierea cailor ferate romane la standardele Uniunii Europene. In acest sens s-a pus un deosebit accent pe reluarea programelor mari de investitii si modernizare, precum si pe demararea altora noi, care sa conduca la reabilitarea cat mai rapida a infrastructurii si suprastructurii feroviare. Programul pe care si l-a propus "C.F.R."-S.A. pentru reabilitarea si modernizarea infrastructurii feroviare are in vedere aducerea acesteia la parametrii tehnici europeni, astfel incat sa se poata asigura interoperabilitatea cailor ferate din Romania cu administratiile feroviare europene. Obiectivul strategic al acestui program consta in asigurarea circulatiei trenurilor de calatori cu viteza maxima de 200 km/h si a trenurilor de marfa cu viteza maxima de 120 km/h. Intr-o prima etapa, actiunile de modernizare vor conduce la asigurarea circulatiei trenurilor de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h, conform prevederilor existente in Acordul European pentru Marile Linii de Transport. In prezent, obiectivul prioritar al Companiei "C.F.R."-S.A. il reprezinta reabilitarea si modernizarea infrastructurii de pe coridoarele de transport pan-europene IV si IX. Coridorul IV traverseaza Europa de la vest la sud facand legatura intre Berlin si Istanbul pe traseul Berlin - Praga -Budapesta - Constanta/Salonic/ Istanbul. In Romania Coridorul IV incepe de la punctul de frontiera Curtici, continua prin Arad, Brasov, Bucuresti pana la portul Constanta. Din Arad porneste o a doua varianta prin Timisoara, Craiova si Calafat pentru a asigura legatura cu Salonic. Coridorul IX face legatura intre Europa de Nord cu cea de Sud pe traseul Helsinki - St. Petersburg - Moscova - Kiev - Chisinau - Bucuresti - Dimitrovgrad - Alexandropolis. Coridorul IX traverseaza Romania trecand prin Iasi, Bacau, Buzau, Ploiesti, Bucuresti si Giurgiu. Inca de anul trecut, atentia s-a indreptat spre actiunile de modernizare pe sectorul Bucuresti - Ploiesti, acesta facand parte din ambele coridoare paneuropene de transport feroviar. Anul trecut a fost semnat un memorandum intre Romania, Polonia, Slovacia si Ucraina pentru dezvoltarea coridorului feroviar Gdansk - Constanta. Realizarea acestui proiect este importanta prin faptul ca deschide perspectiva ca traseul care leaga Marea Nordului de Marea Neagra sa fie integrat in reteaua paneuropeana de transport. Obiectivele urmarite vizeaza in principal cresterea vitezei de circulatie si scurtarea duratei de calatorie intre cele doua orase-port. Modernizarea coridorului feroviar Gdansk - Constanta va conecta partea de nord a Europei cu Orientul Apropiat, prin portul Constanta, printr-o legatura feroviara capabila sa asigure o viteza sporita de circulatie si un grad ridicat de securitate si confort. Procesul de reforma va continua prin aplicarea prevederilor Uniunii Europene referitoare la transportul feroviar si prin desfasurarea unei activitati sustinute in cadrul organizatiilor internationale in care "C.F.R." - S.A. este membru activ. Totodata, este vizata dezvoltarea colaborarii cu celelalte administratii feroviare din tarile UE, precum si cooperarea cu marile companii din industria feroviara europeana si cu diferite institutii financiare internationale in vederea identificarilor solutiilor tehnice si financiare optime pentru dezvoltarea si modernizarea actualei infrastructuri feroviare din Romania. Prin programele pe care le deruleaza, "C.F.R." - S.A. si-a propus sa fructifice in tot mai mare masura pozitia geostrategica deosebit de avantajoasa a retelei feroviare romanesti si sa sustina activ toate demersurile vizand cresterea interoperabilitatii feroviare la nivel continental.

Niciun comentariu: